Acesta este un magazin demo. Nici o comandă nu va fi îndeplinită.
Termeni si conditii www.cuclo.ro
1. Definitii CUCLO - Societatea CUCLO – 2A2D Ltd, cu sediul in Bulgaria, Bulevard Ami Boue Nr.36, Etaj 3, BG175288927 organizata in baza legii bulgarie.
SERVICIU - serviciul de comert electronic condus exclusiv pe portiunile public disponibile ale SITEULUI, in sensul acordarii posibilitatii CLIENTULUI sa contracteze produse si/sau servicii folosind mijloace exclusiv electronice, incluzand si alte mijloace de comunicare la distanta.
|
2. General 2.1. Documentul stabileste termenii si conditiile de utilizare ai Siteului/Continutului/Serviciului de catre Membru sau Client, in cazul in care acesta nu dispune de un alt acord de utilizare valid, incheiat intre Cuclo si acesta. Te rugam sa parcurgi cu atentie acest document pentru a preintampina eventuale consecinte nedorite/ neplacute, ce pot fi apreciate de catre Utilizator/ Membru/Client ca avand un impact negativ asupra datelor sale si/sau informatiilor furnizate companiei Cuclo.
contravaloarea tuturor Contractelor neonorate fata de Cuclo si isi revoca acordul exprimat in favoarea Documentului pe perioada derularii unei Comenzi, Cuclo va anula Comanda acestuia fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.
|
3. Continut 3.1. Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, este proprietatea exclusiva a Cuclo, acesteia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).
|
4. Contact pentru Clienti si Membri 4.1. Cuclo publica pe site datele complete si corecte de identificare si contactare de catre Client sau Membru.
|
5. Newslettere si alerte 5.1. In momentul in care, Membrul sau Clientul isi creaza un Cont pe Site, acceptand Documentul (Termeni si Conditii), acesta are dreptul de a-si exprima sau nu acordul cu privire la primirea de newslettere si/sau alerte din partea Cuclo prin modalitate electronica si/sau telefonica, incluzand si comunicari prin e-mail, mesaje scurte (SMS) sau prin anunturi pe site.
|
6. Politica de confidentialitate Depunem toate eforturile pentru a va asigura ca va protejam si respectam confidențialitatea datelor dvs. cu caracter personal prin implementarea masurilor necesare prevazute de normele și reglementările în vigoare privind protecția datelor, inclusiv Regulamentul general (UE) 2016/679 privind protecția datelor (“ RGPD”).
Va asiguram ca vom depune toate diligentele ca imputernicitul si/sau terta parte contractanta ofera garantii suficiente pentru a pune in aplicare masuri tehnice si organizatorice adecvate, astfel incat procedurile sa indeplineasca cerintele normelor si reglementarilor legale, inclusiv RGDP si sa asigure protectia drepturilor persoanei vizate (persoana fizica client/membru CUCLO).
a) principiul legalitatii, echitatii (corectitudine) si transparentei. Conform acestui principiu, compania trebuie sa se asigure (1) ca prelucrarea de date trebuie sa fie realizata doar respectand dispozitiile legale, orice alta procesare va fi considerata a fi ilicita, (2) ca prelucrează datele doar în modalitățile pe care persoana în cauză le-ar aștepta în mod rezonabil si (3) ca procesarea trebuie sa fie transparenta, adica operatorul sa transmita subiectilor clar si deschis cum intentioneaza sa foloseasca datele personale; b) principiul limitarii scopului pentru care sunt colectate datele. Compania noastra respecta acest principiu obligandu-se sa colecteze/proceseze datele personale doar pentru scopul determinat si transmis persoanei; c) principiul reducerii la minim a datelor prelucrate. Compania noastra respecta acest principiu colectand/procesand numai acele date minim necesare pentru realizarea operatiunilor, adoptand norme prin care sa se asigure ca nu va colecta date inutile in raport de operatiunea comerciala. d) principiul exactitatii, date actuale. Compania noastra va colecta/procesa de la clientii sai doar date exacte si actuale. e) principiul pastrarii datelor pe o perioada necesara indeplinirii scopurilor pentru care sunt prelucrate. Compania noastra respecta principiul reglementat de regulamentul european arhivand/pastrand datele dvs doar pentru perioada de timp necesara indeplinirii scopurilor. f) principiul integritatii si confidentialitatii. Compania noastra a implementat toate masurile de securitate si a dispus la nivelul propriilor departamente norme care au menirea de a asigura securitatea impotriva procesarilor neautorizate si ilicite si impotriva pierderilor de date accidentale, distrugerilor sau deteriorarilor. 6.11 Regulamentul european a statuat ca persoanele fizice (clientii/membri CUCLO) beneficiaza de 8 (opt) drepturi astfel: a) dreptul la informare (art 13, art. 14). A se avea in vedere ca in partea introductiva a documentului „termeni si conditii” precum si prin prezentul capitol sunt prezentate informatii despre: identitatea si datele de contact ale operatorului si reprezentantului acestuia; datele de contact ale responsabilului cu protectia datelor; scopul prelucrarii si temeiul legal; destinatarii sau categoriile de destinatari; informatiile despre transferul de date catre o tara terta; garantiile adecvate; perioada de stocare; drepturile sale; dreptul de a formula plangere; eventualele consecinte a furnizarii datelor; existenta unui proces decizional automatizat. b) dreptul la acces (art 15). Dreptul la acces al persoanelor este respectat de Companie si priveste urmatoarele: confirmarea cu privire la prelucrarea de date; accesul la datele prelucrate; furnizarea unei copii a datelor cu caracter personal, care fac obiectul prelucrarii; obtinerea de informatii suplimentare (contra unei taxe rezonabile); accesul de la distanta printr-un sistem care permite vizualizarea datelor de catre persoana vizata; verificarea identitatii persoanei care solicita informatii. c) dreptul la rectificare (art 16, art. 19). Dreptul la acces al persoanelor este respectat de Companie si priveste: rectificarea de date indexate; completarea datelor; d) dreptul de stergere (ar. 17, art. 19). Compania respecta dreptul de stergere exercitat de persoanele fizice numai in conditiile in care acest drept este exercitat intr-o manierea motivata/fundamentata: 1. motive: datele nu mai sunt necesare; retragerea consimtamantului; opozitie; prelucrare ilegala. De asemenea, prin crearea Contului fiecare Membru sau Client si-a dat acordul ca Cuclo sa transmita datele sale cu caracter personal catre partenerii contractuali unei obligatii legale impuse de dreptul Uniunii Europene sau de cel intern; oferirea de servicii unui copil, daca nu sunt indeplinite conditiile legale; 2. dreptul nu se poate exercita si implicit respecta daca prelucrarea este necesara pentru: dreptul la libera exprimare si informare; respectarea unei obligatii legale; executarea unei sarcini in interes public; in domeniul sanatatii; arhivare; cercetare stiintifica sau istorica; scopuri statistice; constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta. e) dreptul la restrictionare (art. 18, art. 19). Regulamentul confera acest drept persoanelor putand fi exercitat, astfel: 1. cazuri: contestare exactitate date; prelucrare ilegala; datele nu mai sunt necesare; 2. operatorul poate doar stoca datele; 3. orice prelucrare cu privire la date restrictionate necesita consimtamantul persoanei vizate; 4. operatorul comunica tuturor destinatarilor rectificarea, stergerea sau restrictionarea datelor. f) dreptul la portabilitate (art. 20). Conform dispozitiilor regulamentului Compania respecta dreptul persoanelor de a solicita portarea datelor proprii, intr-un format simplu, usor de citit si de a le transmite altui operator ales de persoana care isi exercita dreptul. g) dreptul la opozitie (de a inceta activitatea de procesare – art. 21), poate fi exercitat, doar pentru urmatoarele scopuri: marketing direct; cercetare, stiintifice, istorice, statistice; indeplinirea unei sarcini in interes public, exercitarea autoritati publice; interesele legitime ale operatorului sau ale unei parti terte. h) dreptul de a nu fi evaluat prin profilare automata (art 22), presupune: 1. caracterul ilicit al crearii de profiluri indiferent de scop: evaluarea capacitatii si calitatii muncii salariatilor; acordarea de scoring – credite; Este bine sa stiti ca aveti posibilitatea de a contacta si Responsabilul privind Protectia Datelor la nivelul Cuclo la adresa de email: office@cuclo.ro. Va asiguram ca vom depune eforturile necesare pentru a raspunde prompt solicitarilor dvs. si pentru a-va furniza detaliile de care aveti nevoie! |
7. Politica de utilizare Cookie-uri pe www.cuclo.ro Cookie-ul este un fisier de mici dimensiuni, un text special, deseori codificat, trimis de un server unui navigator web si apoi trimis inapoi (nemodificat) de catre navigator, de fiecare data cand acceseaza acel server. Cookie-ul este instalat prin solicitarea emisa de catre un web-server unui browser (ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla) si este complet “pasiv” (nu contine programe software, virusi sau spyware si nu poate accesa informatiile de pe hard driverul utilizatorului). Cookie-urile sunt folosite pentru autentificare precum si pentru urmarirea comportamentului utilizatorilor; aplicatii tipice sunt retinerea preferintelor utilizatorilor si implementarea sistemului de „cos de cumpărături”. Aceste fisiere fac posibila recunoasterea terminalului utilizatorului si prezentarea continutului intr-un mod relevant, adaptat preferintelor utilizatorului. Cookie-urile asigura utilizatorilor o experienta placuta de navigare si sustin eforturile Cuclo pentru a oferi servicii comfortabile utilizatorilor: ex: – preferintele in materie de confidentialitate online si istoricul cosului de cumparaturi. De asemenea, sunt utilizate in pregatirea unor statistici anonime agregate care ajuta la intelegerea modalitatii in care un utilizator beneficiaza de www.cuclo.ro, permitand imbunatatirea structurii si continutului dar excluzand indentificarea personala a utilizatorului.
Particularizeze setarile browserului in ceea ce priveste cookie-urile pentru a reflecta un nivel confortabil pentru voi al securitatii utilizarii cookie-urilor.
|
8. Plata cu cardul In cazul in care Clientul opteaza pentru plata online cu cardul a contravalorii comenzilor, contractului si/sau contractelor, autorizarea si remiterea spre decontare a tranzactiilor de acceptare card se realizeaza exclusiv prin intermediul societatii comerciale PayU S.A. prin solutia integrata; PayU S.A. este furnizorul Cuclo de solutie software de facilitare a comertului electronic adica servicii de plata, administrare plati si protectie antifrauda. |
9. Politica de vanzare online 9.1 Acces la serviciu
9.2. Produse si servicii
9.3.5. In cazul in care Clientul renunta la o comanda cu plata efectuata in avans, prin transfer bancar confirmat sau prin solutia online de plata cu cardul si in care banca emitenta a cardului Clientului a autorizat tranzactia bancara, suma aceasta va fi rambursata de catre Cuclo in maxim 14 zile de la data la care Cuclo a luat la cunostiinta de acest fapt sau poate fi convertita in credite Cuclo in conditiile art. 9.2.13 la solicitarea Clientului.
9.8.2. Cuclo poate oferi acoperirea taxei de livrare pentru produsele returnate ( indiferent de motivul returnarii, cu exceptia cazurilor de returnare abuziva) ca si procedura de fidelizare daca se foloseste formularul mentionat la art 9.8.3 pct a) iar returul se solicita si proceseaza prin sectiunea Contul meu de pe www.Cuclo.ro. Prin completarea formularului de retur, Clientul are posibilitatea de a selecta produse simultan din una sau mai multe comenzi returnabile (cele in termen maxim de 30 zile). In cazul in care Clientul foloseste alt curier sau alte modalitati de livrare (posta, personal), adresa de returnare produse este Soseaua Giurgiului nr 321, corp 2 , sector 4, Bucuresti si se va aplica art 13 alin 3 si art 14 din Ordonanta De Urgenta nr. 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative. Clientul are obligatia de a achita in mod direct costurile aferente transportului (costurile de transport nu vor fi platite de Cuclo si nu se va accepta plata prin sistemul ramburs la destinatie). Plata transportului nu se face la adresa de returnare produse Cuclo si nu se vor accepta colete cu plata ramburs pentru valoarea produselor la destinatar.
9.8.1 are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste perioada de 30 zile prevazute conform art 9.8.2, calculata din ziua urmatoare datei contractului onorat.
|
10. CARDURI CADOU (GIFT CARDS) 10.1. Orice persoana care doreste sa ofere un cadou poate achizitiona un Card Cadou de valoarea dorita, completand datele beneficiarului. Cardul Cadou se transmite Clientului prin e-mail cat si in sectiunea Carduri Cadou din contul Clientului. 10.2. Conditii de achizitie si utilizare Card Cadou:
10.3. Politica de retur
|
11. Frauda 11.1. Cuclo nu solicita Clientilor sau Utilizatorilor sai prin niciun mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/SMS/ etc) informatii referitoare la date confidentiale, conturi/carduri bancare sau parole personale.
|
12. Limitare de responsabilitate 12.1.Cuclo nu poate fi tinuta responsabila in nici un fel in fata niciunui Membru/Client care utilizeaza Siteul sau Continutul, altfel decat in limita articolelor ce constituie Termeni si Conditii.
|
13. Forta majora si cazul fortuit 13.1. Exceptand cazurile in care nu au prevazut in mod expres altfel, nici una din partile unui contract incheiat, care este inca in derulare, nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial, a oricareia din obligatiile care ii incumba in baza contractului, daca neexecutarea obligatiei respective a fost cauzata de un eveniment de forta majora.
13.5. Partea care invoca evenimentul de forta majora trebuie sa faca dovada imposibilitatii executarii obligatiilor in termen de 30 zile de la data producerii evenimentului dar in limitele art. 12.3.
|
14. Litigii 14.1. Prin folosirea/vizitarea/vizualizarea/etc siteurilor si/sau al oricarui continut trimis de catre Cuclo Membrului/Clientului prin accesare si/sau expediere prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc), acesta se declara de acord cel putin cu prevederile "Termeni si conditii".
|
15. Dispozitii finale 15.1. Cuclo isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari ale site-ului/structurii acestuia/serviciului precum si orice continut fara notificare prealabila a Membrului sau Clientului.
|
16. Contact si alte informatii 16.1. In cazul in care exista intrebari sau sugestii in legatura cu Cuclo, sau prin e-mail la office@cuclo.ro
|